Brev:
Børn og the
5. september 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Børn og the
Hej Helen.
Hvor gamle skal børn være før de må få the (uden honning og sukker!) ??? F.eks. grøn the og the med frugt smag.
Er der nogle slags de ikke må få før andre??
Venlig hilsen
Maibrit